Завантаження...

Соки Jaffa відповідають найновішим вимогам ЄС для продуктів

Бренд Jaffa у липні 2024 року розпочав перехід на нову «прив’язану» кришку (Tethered cap) у пакуванні напоїв. Перехід на новий тип кришки здійснюється у рамках програми адаптації продукції компанії до вимог регламентів ЄС щодо використання прикріплених пластикових ковпачків, що вступають в дію з 2024 р.

Компанія «Вітмарк-Україна» – одна з перших в Україні, яка впроваджує найновіші вимоги ЄС та переходить у лінійці флагманського бренду Jaffa на прив’язаний ковпачок (Tethered cap). Регламенти про даний тип кришки набувають сили у зв’язку з новими директивами, що спрямовані на зменшення забруднення довкілля пластиковими відходами та покращення перероблення пакування продуктів.

У червні липні 2024 р. перехід здійснено в форматі 0,95 л.

«Бренд Jaffa є інноваційними виробником соків, нектарів та холодних чаїв. Експорт соків під ТМ Jaffa у більш ніж 20 країн світу сприяє тому, що фахівці компанії мають знання про світові тенденції та відстежуютьють найновіші вимоги до продуктів харчування на міжнародному ринку. – Розповідає Максим Протопопов, менеджер бренду Jaffa. – перехід на нову кришку – це закономірний етап для українського бренду, що піклується про зменшення забруднення довкілля пластиковими відходами та покращення переробки пакування продуктів».

Jaffa – фрукти, які заряджають!