Завантаження...

Смузі-новинки від Jaffa зарядили енергією фруктів київській напівмарафон

18-19 вересня 2021 р. відбувся Київський напівмарафон – один з забігів від Бігової Ліги Українських Мейджорів, партнером якої є бренд Jaffa. 13 червня в Одесі та 27 червня у Львові учасники попередніх етапів вже мали змогу одними з перших в Україні спробувати нові смузі від фруктового бренду. Минулі вихідні в Києві заряд енергії отримали учасники 11-го WORK.UA Київського напівмарафону 2021.

Попридощовий ранок і похмуру погоду на старт забігу вийшло 6170 учасників з України й інших країн. Переможцями заходу на основній дистанції в абсолюті та в Чемпіонаті України стали рекордсмен України з напівмарафону Богдан-Іван Городиський і учасниця Олімпійських ігор-2020 Євгенія Прокоф’єва.

Бренд Jaffa, що є прикладом успішного поєднання продуктів для здорового способу життя та активної ідеології підтримки спортивних ініціатив в Україні, представив на події дві новинки: смузі Jaffa Protein Boost зі вмістом в одній пачці цілих 5 г протеїну та смузі Jaffa Super Food з насінням чіа. Протеїн, окрім користі для кісток, волосся та шкіри, допомагає у побудові та відновлені м’язової маси організму, що після 4,2, 10 або 21 кілометрового пробігу було дуже актуальним для учасників. Насіння чіа є справжнім суперфудом, що містить антиоксиданти, вітаміни та мінерали, жирні кислоти омега-6 і омега-3 та може стати незмінним помічником для тих, хто бореться за ідеальну фігуру та практикує ранкові пробіжки.

Скуштувати #смачнокориснийперекус можна було у «точці заряду енергією» на фініші. За попередніми підрахунками організаторів, на фініші учасники, зарядившись енергією фруктів, скуштували більше ніж 5 000 пачоксмузі! Переможці забігів на різні дистанції також отримали смачні подарунки від ТМ Jaffa.

«Ми з нетерпінням чекаємо жовтневого марафону в Києві та завершального забігу серії в м Дніпро, і, звичайно ж, вже приготували смачні та корисні смузі для їхніх учасників. Смузі Jaffa Super Food і смузі Jaffa Protein Boost спеціально розроблялися з думкою про людей, які підтримують фізичну форму, стежать за своїм раціоном та про тих, кому конче необхідно поповнити запас енергії в різних життєвих ситуаціях. Тож, не забудьте зареєструватися та зарядитися енергією фруктів Jaffa!», – говорить Протопопов Максим, менеджер бренду Jaffa.

Ще однією несподіванкою стала спеціальна фотозона від Jaffa у спортивному містечку, яка була оформлена у вигляді п’єдесталу для нагородження. Тло було оформлено в кольорах бренду та містило цікаві написи, як от «головна перемога – перемога над собою», «сьогодні швидше, ніж вчора». Фотозона привернула увагу команд і стала улюбленим місцем багатьох учасників для селфі та групових фото.