Завантаження...

Новинка цієї осені від бренду Jaffa – «ФіксіСік» у дитячому порційному форматі

У вересні 2016 року портфель сокового бренду Jaffa поповнився ще однією пропозицією для дітей – новим смаком у порційній пачці з ліцензійними героями мультфільму Фіксики.

Фіксики – одні з найпопулярніших на сьогодні  мультиплікаційних героїв в нашій країні. Це маленькі чоловічки, які живуть у приладах, створених людиною, і доглядають за ними. Фіксики роблять сучасне середовище, у якому ростуть наші діти, більш душевним і розповідають їм, як влаштований світ навколо. Це добрі та позитивні герої, які полюбилися не тільки дітям, але і їхнім батькам.

Бренд-менеджер дитячих ліцензійних брендів Ольга Осташина прокоментувала:

«При розробці нового продукту були взяті до уваги найбільш важливі для мам і дітей чинники: якість і натуральний склад, а також привабливий дизайн. Наша новинка – «Виноградно-яблучний нектар Jaffa Фіксики» – ідеальний мікс вітчизняних фруктів, у складі якого тільки натуральні інгредієнти. Він випускається у оригінальній пачціTetra Wedge Aseptic, яка вже полюбилася дітям, а його поява в портфелі преміального бренду Jaffa гарантує нашим споживачам високу якість і відмінний смак. Впевнена, що наші маленькі споживачі та їхні мами гідно оцінять новинку».

Виноградно-яблучний смак розширить асортимент соків Jaffa в порційному дитячому форматі, у якому вже є популярні продукти з дитячими ліцензійними персонажами відомих мультфільмів, такі як «Тачки» та «Феї», розроблені у співпраці з всесвітньо відомою The Walt Disney Company, а також серія соків з героями мультфільму «Губка Боб».

Завдяки успішному розвитку серії сокових продуктів для дітей під брендом Jaffa у 2015 році, за даними роздрібного аудиту MRC, компанія «Вітмарк-Україна» стала лідером за обсягами продажів у сегменті дитячих соків в Україні.