Бренд Jaffa розпочав розлив 100 % соків у порційній пачці об’ємом 250 мл. З січня 2024 року на полицях магазинів України можна знайти яблучний і мультифруктовий сік Jaffa у форматі Tetra Prisma Aseptic (TPA).
Різноманітність лінійки Jaffa дозволяє задовольнити вимоги найвибагливішого споживача. Для порційного формату фахівці компанії вибрали найпопулярніші соки, що виробляються з фруктів, вирощених на власних полях. Українські яблука вирощуються у Вінницькій та Одеській областях, а потім перероблюються на власних виробничих потужностях компанії. Ці ж яблука є основою для мультифруктового соку.
Порційний формат соків смакуватиме дорослим на прогулянці та чудово підходить для відновлення енергії після заняття спортом чи дітям в школі чи позакласних активностях. Це ідеальне рішення для споживачів, які віддають перевагу натуральним і здоровим продуктам. Сік не містить води, доданого цукру, барвників чи консервантів.
«Бренд Jaffa вже майже 30 років присутній на ринку України та за результатами продажів у 2022-2023 років є одним з найвідоміших та найулюбленіших українських брендів соків. Більшість продуктів під цим брендом є інноваційними та саме під брендом Jaffa вони вперше з’явилися на українському ринку. – Розповідає Максим Протопопов, менеджер бренду Jaffa. – У планах компанії – розширення лінійки та географії постачань».
Jaffa – фрукти, які заряджають!